Vi har sparat dina val. Så hanterar du cookies
Kontanthantering
När du behöver hjälp med din dagskassa så vänder du dig till Sparbanken Tanums företagsavdelning och tecknar ett avtal. Vi erbjuder deponering av sedlar och mynt i servicebox, växel, m.m i samarbete med Loomis.
Serviceboxar
Vi har två serviceboxar, en vid Tanumshedekontoret och en vid Hamburgsundskontoret. För att nyttja serviceboxarna, behöver ditt företag eller din förening ha tjänsten ”Dagskassa”. Koden till serviceboxen kvitteras ut i samband med öppning av tjänsten. Dagskassehanteringen sköts av vår samarbetspartner Loomis. I samband med öppning av tjänsten, kommer Loomis skicka ut inloggningsuppgifter till angiven e-post för digital avisering och för beställning av nya påsar.
Insättningen får innehålla:
- Svenska sedlar
- Upp till 10st svenska mynt, utländska mynt tas inte emot.
- Utländska sedlar (vi tar inte emot DKK)
Serviceboxen töms två gånger i veckan. Det är inte säkert att pengarna syns på kontot dagen efter, utan kan dröja några dagar.
Insättning i serviceboxen måste aviseras digitalt på Loomis hemsida.
Beställning av påsar görs också digitalt på Loomis hemsida.
Har du frågor är du välkommen att kontakta oss på telefonnummer 0525-64900, alternativt info@sparbankentanum.se, eller kontakta din företagsrådgivare direkt.