Rensa cacheminnet
De flesta webbläsare har ett cacheminne. När du surfar på internet lämnar varje hemsida du besöker information i din webbläsares cacheminne. Minnet är till för att spara detaljer om de hemsidor du besöker för att det ska gå snabbare att ladda dem när du besöker dem igen.
När cacheminnet är på väg att bli fullt eller om det skett förändringar med funktionerna på våra internettjänster, kan det skapa problem för dig när du surfar på vår hemsida. Det kan till exempel ske när du fyller i ett formulär, ser ett videoklipp eller trycker på en länk på någon av våra sidor. Du kan då behöva tömma din webbläsares cacheminne. Genom att tömma cacheminnet tvingar du din webbläsare att hämta den senaste versionen av de hemsidor du besöker.
Det är alltså oavsett alltid bra att tömma sitt cacheminne regelbundet. Här nedan hittar du beskrivningar för hur du rensar cacheminnet beroende på vilken webbläsare du har. Vill du ha mer information finns det på respektive webbläsares hjälpsidor.
Har du problem på vår hemsida som kvarstår även efter du rensat cacheminnet? Kontakta då vår digitala support på 0771-97 75 12