Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används.
Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem
Välkommen att skriva din fråga nedan för att snabbt få svar på vanliga frågor.
Ställ din fråga här
Kontakta oss
Vill du fråga oss något, kontakta någon på banken eller har synpunkter som du vill dela med oss?
Skicka meddelande i mobil- och internetbanken
När du är inloggad i mobil- eller internetbanken kan du enkelt skicka ett meddelande till oss på ett säkert sätt. Här kan vi svara på frågor som rör din ekonomi och hjälpa dig med olika bankärenden. Funktionen heter "Meddelanden" och finns i både internet- och mobilbanken.
Du är alltid välkommen att ringa till Sparbanken Tanums lokla kundcervice. Ring 0525-64900 och knappa dig fram till det val som stämmer bäst för ditt ärende.
Du kan också nå vår lokala kundcervice på mailadressen info@sparbankentanum.se. Tänk dock på att vi inte kan styrka din identitet via mail. Har du frågor som rör din ekonomi rekommenderar vi istället att du skickar ett meddelande till oss i internet- eller mobilbanken.
På Facebook kan du fråga oss om saker som bankens öppettider, hur man gör för att bli kund i Sparbanken Tanum eller hur man söker sponsring. Frågor som rör din privata ekonomi skickar du istället som ett meddelande i internet- eller mobilbanken där du är inloggad och vi kan vi vara säkra på att du är du.